laatst bijgewerkt op: 22-10-2017

Deze advertentie is verkocht of niet meer actief. Onder aan de pagina vindt u meer advertenties die corresponderen met deze advertentie.


BEKENDE SIERADEN WEBWINKEL / SIERADENMERK

Adv. nr. Geplaatst Branche Soort bedrijf
12760 03-02-2017 Detailhandel Non-Food Webwinkel
Regio Transactievorm Aantal personeelsleden Oppervlakte in m2
Benelux Activa / passiva transactie minder dan 5 N.v.t.
Omzet laatste boekjaar Resultaat voor belasting Overnameprijs Rechtsvorm
€ 50.000 - € 100.000 € 25.000 - € 50.000 - - - N.v.t.

Omschrijving

Te koop aangeboden een sieradenmerk met zeer complete webwinkel opgericht in 2008. In een paar jaar tijd groeide dit uit tot een professionele online onderneming waar men, naast het eigen succesvolle merk, ook andere bijzondere armbanden, oorbellen, kettingen en accessoires van geselecteerde gevestigde merken en jonge ontwerpers vindt.

Gezien de goede reputatie (klantwaardering 9.8), hoge bezoekersaantallen, grote groep loyale klanten, mooie conversie en de hoeveelheid volgers op social media betekent de overname van deze onderneming een vliegende start.

De doelgroep is met name de vrouw:
- midden/hoger opgeleid,
- zelfbewust
- op zoek naar moois om te delen met haar nabije omgeving.
- 20 - 55 jaar, hoger opgeleid met een bovengemiddeld inkomen
- vaak in een relatie met kinderen
- Netflix, TLC, Flow, Happinez en Linda

Actieve klanten: 1.500

Social media, voor elk medium is de vanity url geclaimd, o.a.:
Facebook: 24.000
Twitter: 2.400
Instagram: 1.950
Pinterest: 3.100

Nieuwsbrief inschrijvingen: 5.000

Het merk:
- het logo en de huisstijl zijn ontworpen door een BNO gecertificeerd ontwerpbureau en zijn bij de overname inbegrepen
- de merknaam is geregistreerd voor Europa bij het Benelux Merkenbureau en wordt aan de nieuwe eigenaar overgedragen
- adressen van onze leveranciers zijn inbegrepen

Extra kansen:
- er is in de loop der jaren veel interesse geweest vanuit de retail voor het eigen merk. Deze geïnteresseerden zijn verzameld in een lijst (200) en kunnen direct worden benaderd
- met Google Adwords is nog niet eerder wat gedaan (kans!)
- met YouTube is nog niet eerder wat gedaan (kans!)

Techniek:
De webwinkel is een goed geoliede machine, waaraan actieve app’s zijn gekoppeld voor onderhoud en marketing. De back office is zeer compleet, gestructureerd ingericht en goed onderhouden.

Deze onderneming is interessant voor startende zowel als een bestaande ondernemer die de activiteiten wil uitbreiden, direct 1.500 actieve klanten bedienen en een groot sociaal netwerk hebben.

Aanvullende informatie en cijfers worden overlegd bij serieuze interesse.