laatst bijgewerkt op: 22-10-2017

Deze advertentie is verkocht of niet meer actief. Onder aan de pagina vindt u meer advertenties die corresponderen met deze advertentie.


ADMINISTRATIEKANTOOR

Adv. nr. Geplaatst Branche Soort bedrijf
12640 20-07-2016 Dienstverlening Franchise
Regio Transactievorm Aantal personeelsleden Oppervlakte in m2
Zuid-Holland Overig Niet van toepassing N.v.t.
Omzet laatste boekjaar Resultaat voor belasting Overnameprijs Rechtsvorm
€ 50.000 - € 100.000 Vertrouwelijk - - - Eenmanszaak

Omschrijving

Kantoor ter overname aangeboden, geschikt voor een controller/AA accountant met de ambitie om je eigen administratiekantoor te starten.

Met een jaaromzet van € 50.000 a € 60.000 met doorgroeimogelijkheden.

Als administratief dienstverlener onderhoudt u de relatie met uw klanten. U verzorgt de boekhouding of ondersteunt de klant in de verwerking ervan. U zorgt voor de diverse aangiftes en onderhoudt de relatie met de belastingdienst. U verstrekt pro-actief en periodiek managementinformatie aan uw cliënten, spreekt resultaten door en adviseert waar mogelijk over verbeteringen.

Trefwoorden: controller, business controller, accountant

Functie-eisen
Inhoudelijk verlangen wij van u dat beschikt over een aantoonbaar werk- en denkniveau op HBO-niveau. Het inrichten en voeren van een boekhouding moet u beheersen. U dient te beschikken over minimaal affiniteit met fiscale wetgeving en vraagstukken (iedere CijferMeester volgt een gedegen aanvangsopleiding en vervolgtrainingen).

U bent mensgericht en vindt plezier in het helpen van klanten bij financiële en fiscale vraagstukken. Zelfstandig werken is voor u een pre en zelfmanagement is voor u geen probleem. U bent flexibel, doch tegelijk integer. U bent bereid te opereren binnen de contouren van de landelijke faciliteiten en u ziet de meerwaarde hiervan voor de kwaliteit en continuïteit van uw eigen presteren. U bent loyaal aan de ambities van CijferMeester.

Bedrijfsprofiel

Het kantoor werkt onder de vlag van een franchisegever. De leiding van bij ons aangesloten kantoren is in handen van zelfstandig ondernemers.De centrale organisatie ondersteunt de lokale kantoren met innovatie en vernieuwing, kwaliteitsbevordering en -bewaking, faciliteiten gericht op continuïteit en bereikbaarheid, faciliteiten op het gebied van marketing en reclame en leadgeneratie, en tenslotte enorme inkoopvoordelen.

Deze franchisegever wil een organisatie zijn, die door passie gedreven (startende) administratiekantoren wil helpen succesvol te zijn, en zo ‘fun' en trots te ervaren met hun eigen bedrijf.

Deze franchisegever is geen hiërarchische organisatie waarbij het hoofdkantoor dicteert. Daarom is er regelmatig overleg tussen alle aangesloten kantoren om het functioneren van onze formule te evalueren en waar mogelijk te verbeteren. Op deze manier wordt bereikt dat de ondersteuning vanuit het hoofdkantoor optimaal wordt afgestemd op de behoeften. Bovendien kunnen de ondernemers op deze wijze hun eigen ervaringen uitwisselen en hiervan leren.

Voor meer informative reageer en wij nemen contact met u op.