laatst bijgewerkt op: 20-08-2018

Deze advertentie is verkocht of niet meer actief. Onder aan de pagina vindt u meer advertenties die corresponderen met deze advertentie.


KANT-EN-KLAAR LOYALITEITSCONCEPT (IBEACONS)

Adv. nr. Geplaatst Branche Soort bedrijf
12603 05-09-2016 Dienstverlening Internetbedrijven
Regio Transactievorm Aantal personeelsleden Oppervlakte in m2
Nederland Overig Niet van toepassing N.v.t.
Omzet laatste boekjaar Resultaat voor belasting Overnameprijs Rechtsvorm
0 - € 50.000 Minder dan € 25.000 - - - B.V.

Omschrijving

Dit innovatieve loyaliteits-concept bestaat uit een app en een website en richt zich op lokale retail en horeca.

Bij deelnemende winkeliers/horeca wordt op eenvoudige wijze een zogenaamde iBeacon geplaatst, gebaseerd op nieuwe technologie van Apple. Bij deze deelnemers kunnen consumenten met hun smartphone gedetecteerd worden op het moment dat ze de locatie betreden of in de buurt zijn (zonder telefoon uit de broekzak te halen). Ze ontvangen vervolgens punten die weer verzilverd kunnen worden voor waardebonnen of kortingsbonnen van deelnemende winkels en horeca.

Voordeel consument: sparen op smartphone voor voordeeltjes
Voordeel winkelier/horeca: loyale klanten, inzicht in klant/-gedrag (o.a. bezoektijden, woonplaats, leeftijd, etc.)

Huidige stand van zaken
Dit concept is geheel gereed voor brede (landelijke) lancering, incl. een uitgewerkte huisstijl, promotiemateriaal (flyers, posters, stickers, etc.), Facebook-account en Twitter-account.

Er zijn inmiddels ruim 100 klanten binnen een pilotgemeente, welke in eerste jaar voor een omzet van ca. € 20.000 hebben gezorgd.

De propositie en prijsmodel zijn flexibel. De nieuwe eigenaar kan naar wens zijn eigen invulling hieraan geven.

Voor het beheren en eventueel verder uitbouwen van app en website is het mogelijk afspraken te maken met huidige ontwikkelaars.

Eventueel is bij het concept kosteloos een lege holding B.V. en lege werkmaatschappij te verkrijgen, waar het concept naartoe overgezet kan worden.

Mogelijkheden
Het concept zit nu in een 'fase 1', maar heeft veel mogelijkheden voor verdienmodellen. Hierover kan mondeling meer worden toegelicht.

Reden van verkoop
Het concept is door een aantal personen parttime ontwikkeld. De huidige eigenaren zijn meer 'opstarters' dan dat ze bezig willen met verder uitbreiden.

Verkoopprijs
De vraagprijs voor het concept is laag gehouden omdat de huidige eigenaren een klein aandeel (zonder zeggenschap) in het concept willen behouden. Dit aandeel afkopen is eventueel bespreekbaar.